Hodnocení
Jak funguje HODNOCENÍ a dá se na ně spolehnout ?
U nás se snažíme různými mechanismy, kontrolami, apod. zajistit co největší relevantnost našich hodnocení.
ZÁKLADNÍ PRINCIP JE:
Zákazník poptá firmu, domluví se na realizaci, po realizaci zašle firma zákazníkovi odkaz na hodnocení, zákazník ho napíše, administrátor helpina.cz provede kontrolu a schválením zveřejnění.
Z toho vyplývá, že firma nemůže zpracovávat hodnocení sama na sebe. Pokud má administrátor při schválení pochybnosti o pravosti hodnocení, ověřuje si údaje u zákazníka nebo i firmy, případně může vyžádat fakturu, fotodokumentaci, atd. k zakázce.
Co znamená pokud je u zakázky uvedeno „Hodnocení zákazníka: HELPINO“ ?
Abychom našim zákazníkům ušetřili čas s hledáním hodnocení z různých veřejně dostupných zdrojů, prohledali jsme je za Vás a pod tímto označením najdete jejich souhrn.
I když jsme se snažili toto hodnocení zpracovat co nejpoctivěji, berte ho s rezervou, není z naši údajů a nemůžeme se za ně zaručit. Slouží jen k orientačnímu hodnocení firem, které na helpinu začínají a nemají tudíž ještě žádná helpíňácká ověřená hodnocení.
Co je " Hodnocení NOVÁ FIRMA" ?
Každá naše nová firma má buď „Hodnocení zákazníka: HELPINO“ (pokud je dohledatelné) nebo začíná s 80 %. Proč nemá bez hodnocení 0 % ? Pokud by si zákazník seřadil firmy podle hodnocení, tyto by zůstali vždy až na konci a jejich šance se na helpinu rozjet, by byla mizivá, proto 80 %, aby se měli možnost ukázat a první zakázkou se posunout nahoru nebo dolů.
Zobrazené hodnocení firmy
PRŮMĚRNÉ HODNOCENÍ - Na hlavní straně nebo po rozkliknutí profilu firmy je v horní části průměrné hodnocení ze všech hodnocení zákazníka
89 % PRŮMĚR z hodnocení: Kvalita, Poměr cena/výkon, Komunikace
(… hodnocení) Celkový počet hodnocení firmy
Kvalita Hodnocení kvality odvedené práce
Poměr cena/výkon Jak odpovídá kvalita práce vzhledem ke stanovené ceně
Komunikace Komunikace firmy se zákazníkem – dodržování termínů, ochota domluvit se na změnách, ….
HODNOCENÍ ZÁKAZNÍKA – toto hodnocení se vztahuje pouze k hodnocení jedné konkrétní zakázky