Vyberte si řemeslníky do společné poptávky

Hodnocení

Jak funguje HODNOCENÍ a dá se na ně spolehnout ?

U nás se snažíme různými mechanismy, kontrolami, apod. zajistit co největší relevantnost našich hodnocení.

 

ZÁKLADNÍ PRINCIP JE:

Zákazník poptá firmu, domluví se na realizaci, po realizaci zašle firma zákazníkovi odkaz na hodnocení, zákazník ho napíše, administrátor helpina.cz provede kontrolu a schválením zveřejnění.

Z toho vyplývá, že firma nemůže zpracovávat hodnocení sama na sebe. Pokud má administrátor při schválení pochybnosti o pravosti hodnocení, ověřuje si údaje u zákazníka nebo i firmy, případně může vyžádat fakturu, fotodokumentaci, atd. k zakázce.

 

Co znamená pokud je u zakázky uvedeno „Hodnocení zákazníka: HELPINO“ ?

Abychom našim zákazníkům ušetřili čas s hledáním hodnocení z různých veřejně dostupných zdrojů, prohledali jsme je za Vás a pod tímto označením najdete jejich souhrn.

I když jsme se snažili toto hodnocení zpracovat co nejpoctivěji, berte ho s rezervou, není z naši údajů a nemůžeme se za ně zaručit. Slouží jen k orientačnímu hodnocení firem, které na helpinu začínají a nemají tudíž ještě žádná helpíňácká ověřená hodnocení.

 

Co je " Hodnocení NOVÁ FIRMA" ?

Každá naše nová firma má buď „Hodnocení zákazníka: HELPINO“  (pokud je dohledatelné) nebo začíná s 80 %. Proč nemá bez hodnocení 0 % ?  Pokud by si zákazník seřadil firmy podle hodnocení, tyto by zůstali vždy až na konci a jejich šance se na helpinu rozjet, by byla mizivá, proto 80 %, aby se měli možnost ukázat a první zakázkou se posunout nahoru nebo dolů.

 

Zobrazené hodnocení firmy

PRŮMĚRNÉ HODNOCENÍ - Na hlavní straně nebo po rozkliknutí profilu firmy je v horní části průměrné hodnocení ze všech hodnocení zákazníka

 

89 %                            PRŮMĚR z hodnocení: Kvalita, Poměr cena/výkon, Komunikace

(… hodnocení)               Celkový počet hodnocení firmy

Kvalita                            Hodnocení kvality odvedené práce

Poměr cena/výkon       Jak odpovídá kvalita práce vzhledem ke stanovené ceně

Komunikace                  Komunikace firmy se zákazníkem – dodržování termínů, ochota   domluvit se na změnách, ….

 

HODNOCENÍ ZÁKAZNÍKA – toto hodnocení se vztahuje pouze k hodnocení jedné konkrétní zakázky